A Pilates egy több mint 100 éve létező testformáló módszer, Joseph Pilates fejlesztette ki elsősorban rehabilitációs céllal. Módszere Amerikában vált fitness trenddé, a sztárok alakformáló módszere lett. (pl. Kate Hudson, Gwyneth Paltrow )

A Pilates torna nyújtó és erősítő gyakorlatokból áll, amelyek elsősorban a test középpontjára koncentrálnak. A testre, mint egészre tekint, egységben edzi, nem külön izmokra korlátozva.

A Pilates torna amellett, hogy szép, szálkás izomzatot eredményez, javítja a testtartást, fejleszti a test hajlékonyságát és a mozgáskoordinációt.

A Pilates stabilizálja a gerinc izületeit, rugalmassá, és erőssé teszi a testet, megismerteti a gerinc megtámasztására és védelmére szolgáló izomműködéseket.

Kinek ajánlott a Pilates?

Pilatesnek az volt a meggyőződése, hogy az ember olyan öreg, amilyennek a hátgerincét érzi. Így a Pilates mindenkinek segít. A fiatalok és az idősebbek , az edzettlenebbek és az edzett sportolók tornája egyaránt.

Annak ajánljuk, aki erős, de formás testre vágyik, aki ülőmunkát végez, aki nem szeret hangos zenére ugrálni, aki szeretne javítani a testtartásán, aki harmóniára törekszik.

„Közérzeted tíz alkalom után jelentősen javul, tested húsz óra után megszépül, harminc óra után teljesen új ember válik belőled. „

Joseph Pilates